Gamzetrkmn sabah 10 gibi oldu eve geldik akşam 3 e kadar iyiydi keyifliydi 3 ten sonra hafif ateş yükseldi 36.5 oldu 10 a kadarda 37 oldu bi ara 37.5 gördük parol şurup verdik 12 de yattık inlemeye başladı 1 gibi baktım yanıyor 38 i görmüş hemen alt silme pamuğu vardı onlardan ıslattım koydum vücuduna öyle öyle düştü ateşi kafasına sırtının altına göğsüne kol bacak her yerine ıslatıp koydum 8 saatte bir parol verildiği için tek çaremiz soğuk uygulamaktı işe de yaradı yani 2 saat aralıklarla 8 saat dolana kadar öyle soğuk uyguladık sonra tekrar parol verdik gece 2 3 gibi çok ateşlendi bi ara 38.5 oldu ama hemen müdahale edince düştü ateşi düştüğüne emin olana kadar kompres yaptık saat sabah 8 9 a kadar başında bekledim ateşide çıkmadı son kez soğuk uygulayıp bende yattım 2 saat sonra kalktım iyiydi ateş yoktu sonrada olmadı hiç ilk gecemiz zor geçti tek