Tugce97 Oğlum 1 ay sonra 1 yaşına gircek geceleri çok sık uyanıyor emmek için bu durum beni çok yordu gece beslenmesini ne zaman ve nasıl kestiniz yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Boncugummomy1 Tugce97 Bizimkide 10 aylik. Bende 1 kez emziricem artik gercekten cok uyaniyo.1 yasinda da tamamen kesmeyi dusunuyorum gecelero
CaglaMenessa Tugce97 benimki de 10 aylık gerçekten çok sık uyanıyor geceleri, bazen su veriyorum geri yatıyo ama yarım saat sonra tekrar mızmızlanıyor kaç kere emziriyorum bilmiyorum yatmadan önce cevizli muz yediriyorum yine aynı açlıktan olsa diyorum
Kubraoztrk Boncugummomy1 benim de 10 aylık ve gerçekten artık inşallah ettim eskiden bu kadar değildi son bi kaç aydır sürekli böyle dişten mi diyorum kendi kendime ama çoldıröamak elde değil nasıl kesicem bilmiyorum aşırı düşkünleşti memeye hem gece hem gündüz 🥲
Tugce97 Serifemete bende bırakmak istiyorum ama bıraktıramıyorum hiç bi şekilde kanmıyo emzirene kadar ağlıyo
Boncugummomy1 Kubraoztrk vallahi bizim hep boyleydi. Sadece 10.ayda malesef ek gidayida reddediyo emmek istiyo hep
Kubraoztrk Boncugummomy1 aynen bizimkide aynı hiç bişey yemiyor ağzına anca zorla bi kaç kaşık çorba koyabilirsem oda. Böyle giderse 18 aylıkken kesmeyi düşünüyorum tamamen sabredebilirsek tabi üzülüyorum bi yandan ama bende insanım yani onada banada yazık
mammacitahll_1 Benim kızımda tam 10 aylık son bir aydır geceleri bir saatte bir iki saatte bir kalkıyordu üç gündür çok güzel uyuyor bir de baktım ki dişi patlamış 😊
Boncugummomy1 mammacitahll_1 Ya bizimkide 1 haftayi geckindir kipkirmizi sismis ama bir turlu patlayamadi
Boncugummomy1 Kubraoztrk ya 2 yasina kadar dayanicam sutumde olursa Insallah hayirlisiyla. ama emzirme sayisini azaltmayi dusunuyorum cok emdikleri icinde yemek istemiyolar. Gecede kesicem artik bir sekilde 1 ay sonra