Ben emziği epey erken verdim daha doğrusu ben değil de, verdiler :)) hastaneden yeni gekmiştik inanılmaz ağlıyordıçu, ben emzik almıştım just in case, bi baktım ağzında.. müdahale ettim ancak aşırı ağladığı ve huzursuz olduğu için yüksek bebek hemşiresi bir arkadaşımı aradım, bebeği sakinleştirir dediği için kaldı. Biberon vermedim, hala vermiyorım biberon yerine eds kullanıyorum. Biberonu bir tek ben evde yok isem ve eds ile fingerfeed yapabilecek birisi yok ise verdiriyorum.