Benim cildim yağlıdır ondan sebep hep hafif formül kullanırım losyon/süt tercih ederim. Kızımın cilt tipini henüz kestiremedşm ancak 6. Ay itibarı ile kullanmak zğere pediatristimizin de tavsiyesi ile mustela aldım şimdilik . Temiz içerikli mineral filtreli markalar kullanılabilir dedi doktor