AselG benim oğlum da suyu sevmezdi. Doktorumuzun tavsiyesi ile günde bir bardak ıhlamur demliyordum. Üzerine de biraz daha su koyuyordum Su içirdiğim biberonuna koyuyordum. Her gün taze taze demleyerek su içmesini sağladım. Elma kabuğu ile de suyunu aromalandırabilirsiniz. Su onlar için tatsız birşey , karsısında iştah ile su için bol bol, 1-2 kasık isterse verin ve sonra ona kendi su şişesiyle su teklif edin. Bir süre sonra alışıyorlar.