Kırkından beri uyandirmiyorum sabah 8 de kalkar Eme eme 12 ye kadar yatariz geçen doktora sordum bilmeden iyisini yapmışsın uykuda çok önemli ikiniz için dedi şimdilik gece emmesi yok 3 ay 23 günlük erkek 7 kiloydu 3 aylık muayenede gelişimi güzelse uyandirmayin bence gece . Gündüzü sormayın ana hiç 1 saati geçtiğini bilmem öyle emmek ister