Neslihann35 Arkadaşlar kızım 7 aylık emziğiyle üst dudak damağını kesti bişey olurmu ya çok korkuyorum
Angelllll Neslihann35 sağlık ocağına veya doktor a bir göster istersen yara iyileşene kadar canı acıdığı için mama yemek istemeyebilir