Annem destek olmak içinnzaman zaman gelip oğluma bakıyor. Yalnız olduğum için annem gelincede ona gönül rahatlığıyla bırakıyorum ve işlerimi halletmek için oğlum olmadan çıkıyorum. Eşimle vakit geçiriyoruz. Annem şehir dışında o varken böyle geçiyor zaman. Şimdide kadar hiç biz yokken ağlamadı. Annem uyutur ilgilenir hiç arkamızdan ağlamaz. Etrafımda annesinin olmadığını görünce ağlayan çocuklar var. Bizimkini bıraksan hiç aramaz herhalde. Aramızdaki bağ ile ilgili bir şey mi? Bu ne demek? Bağ kuramamış mı oluyorum:(