Neslihann35 Arkadaşlar kızım 7 aylık emziğiyle üst dudak damağını kesti bişey olurmu ya çok korkuyorum
Oguzhayefe19 Bizim küçüklerde geçen düşüp kestiler her ikisde birşey olmadı koptu birazcık o kadar bir sorun teşkil etmez bnce