Arkadaşlar hamileyken de doğumdan sonra da idrar enfeksiyonun çok vardı fitil hap kullandıktan sonra hafif azalma oldu, en son sipral taktım nerdeyse bir yıl olcak rahim ağzımda yara oluşmuş sanırım enfeksiyondan dolayı. Şimdi siprali çıkardım çevremde sipral çıktıktan sonra zamanla iyleşebileceğini söylüyorlar sipral yapmış olabilir dediler.doktorum çocuk ıstıyosan yakmayalım rahim ağzını daraltabilir dedi özel doktorda dondurma işlemi yap dedi.Bir ay sonra özel doktora gidicem o zamana kadar inşAllah geçer de hiç işleme gerek kalmaz? Bu tarz bişey yaşayan oldu mu? Sipral çıkınca iyleşebilir mi?