Bebeliana benimde 3 ay oldu ama ilk 2 ay göbek de delikte kapkaraydı ve göbek deliğim aşırı genişti 3 ay olmadan düzeldi eski haline döndü kararmayıda ipek keseyle keseledim biraz açıldı sanırım bi süre kese yapsak tamamen açılır ben 1 defa sağlam yaptım zaten uyuşuk diye acıdı daha da yapmadım ama güzel açıldı rengi