Miranmzgn canım daha 2 aylık seni emzik olarak kullanıyo düşüncesini aklından sil çünkü bebeğin emzirme bilmiyo o sadece senin kokunu biliyo meme olduğu için değil socaklıgın oldu için seninle uyuyo. 4aylık olduk bende emzik vermedim hala emerek uyuyo eskıden memeyi bırakınca kalkardı şimdi uyuyunca kendi bırakıyo. Yoruluyorsun evet ama bu günlerin tadını çıkartmak lazım zamanı gelince alışacak oda memesz uyumaya