Benim bebeğim de 2300 gr doğdu ve doğduğundan beri mamayla besleniyor ilk aylar hiç bir mamayı kabul etmemişti kusuyordu Primilac Ar ( Irakta yaşıyorum burada var bu marka) kullandık kabızlık yaşamadık ama ishal olmaya başlamıştı sonradan normal Primilaca geçtik midesi büyüdükçe sanırım normale döndü ama hala kusuyor az az o da normal diyor doktorlar. Ar mamanın normal mamadan bir eksiği yok sadece içeriğinden dolayı midede ağırlık yapıyor bebek kusmasın diye kilosunu etkilemez isterseniz 6 ay Ar den devam edebilirsiniz demişti ama dediğim gibi ishal yapmaya başladığı için değiştirdik