kızımın 1 yaş doğum günü için gri ve pembe renklerde zincir balon yaptırdım L şeklinde özel olarak evdekilerle aynı değil taş gibi sımsıkı duruyor. İhtiyacı olan varsa çok uyguna satıcam çünkü biz çok pahalıya yaptırdık çöpe gitsin istemiyorum her şey çok pahalı artık🥹