Slm bayanlar size bı sorum olacak şuan yarın Allah’ım izin verirse kızım 1 yaşına girecek ama doğuşu doğalı daha pek nadiren de olsa ishal gibi kaka yaptığını gördüm çoğunlukla kabız şeklinde yapıyor kimi zaman da yapamıyor zorlanıyor ne yapabilirim acaba doktora danıştım çocuktan çocuğa değişir her bebekte olan bişey dedi ama şuan süt içiyor içine bı damla zeytin yağı damlatiyorum yumusatsin diye lütfen fikir söyleyin bana