kızlar yardım edin lütfen fikirlerinize çok ihtiyacım var kızım 29 aylık 2 hafta önce tuvalet eğitimine başladım ilk bir iki gün sürekli altına yaptı sakince güzelce dedim annem tuvaletini altına değil tuvalete yapıyoruz üstünün çiş oldu böyle olmaz iki gün sonra akşama kadar tuvalete akşam sürekli altına yaptı okey dedim konuştum yine o günden beri sürekli tuvalete(lazımlığa) ben oturtursam yapıyor işe dalıp oturtmadığım zaman yine altına yapıyor sürekli ben anlayıp tuvalete mi oturtacağım kendisi anne çiş anne kaka demeyecek mi sürekli saat başı götürtüp oturtmak tuhaf gelmeye başladı bugün misafirlikteydik 2 dk önce lazımlığa oturttum yapmadı 2 dk sonra salonun ortasında herkesin içinde ayakta çişini yaptı çok zorlu bir süreçmiş çok yıpranıyormuş insan valla ne yapmam gerekiyor ilk çocuğum tecrübesizim de