nursenaydin Sadece hastanede 1 kere yaptı bugün 4.gün hâlâ kaka yapamadı acaba normal mi ya yardımcı olur musunuz
tatlikizim nursenaydin başta az yapmıştı benmkide. Kayısıyı suda beklet hem suyunu iç hem tanesini ye
Semraaa2727 nursenaydin benim doktorum 7 gün kaka yapmazsa yenidoğan da önemli değil demişti sonrası doktora bi danışın 😍
Zeyneppppp nursenaydin çişini yapiyorsa bezi yeterli dolduruyorsa kakaya takılma 10 güne kadar normal . Karnının tok olduğundan da eminsen sorun yok
tatlikizim nursenaydin bi de sık tüketme bebişi ishal yapar. sıvı kaybı yaşamasın bebeğin💖🌸arada yapıyorum bunu ben. Haftada 1 belki 2
tatlikizim nursenaydin kendin yiyp iç bebeğe verme yanlış yönlendirmiş olmayım😃bazı anneler direk bebeğe veriyor yanlış buluyorum. Sütten geçiyor zaten onlara da. Benimki rahatça atıyor sonra