hayallmom kendinizden nefret etmeyin lütfen 🙏🏻 ben çok zayıftım 45 kilo ile evlendim. Herkes bana “çok zayıfsın kilo al” derdi. Gece makarna yerdim ekmekle 🤦🏻♀️ 48 ile hamile kalıp 62 kilo ile doğum yaptım. Şuan 52 kiloyum belki daha da vermişimdir en son bakmadım ama “doğum yaptın hâlâ zayıfsın ortada gümbür gümbür gez kilo al” diyor. Size de kilolusun diyorlarmış. İnsanları ağzınızda kuş değil aslan tutun yine de diyecek bir şey bulur. Kendiniz için zayıflayın ama bence sağlığı etkilemediği sürece insan zayıf ve kilolu olabilir 😇 hani derler ya yiyen de ölüyor yemeyen de diye herkes dönüp önce bir kendisine baksın.. 🌹 bebeğiniz küçük hareketlenince zaten istemeseniz de kilo verirsiniz ama isterseniz sağlıklı bir diyet listesi yapın diyebilirim 🥰 gerekirse doktor desteği 😊