Biz de 5 ayllikken geçirdik. Poposu kafası elleri ağzı ve ayak kenarlarında çıkmıştı kırmızı benekler. Doktora götürdüm herhangi bi tedavisi olmadığını kendinden gecicegini söyledi. Ağzınin içinde de olduğu için iştahı yoktu emmiyordu acıdigindan ama kendi kendine geçiyor hiç bir şey vermenize gerek yok