Merhaba hanimlar.. 3 aylik kizimin kakasinda mukus oldugu icin yapilan test sonucu malesef gida alerjisi oldugu ortaya cikti tabi Allah beterinden korusun ama cok uzuldum. Doktorla detayli gorusmeye henuz gidemedim. Bu alerji gecici bi sey midir? Ek gidaya gecince yogurt yumurta peynir yiyemeyecek olmasi beni cok uzuyor :( emzirdigim icin bana da diyet verdi.. is icin cikmam gerektigi zamanda da similac alimentum tavsiye etti ama bu mama nerde bulunur? İnternetten baktim sadece online satisi var gibi gozukuyor ama internetten almak da bana guvenli gelmedi. Marketlerde e bebek veya jokerde goremedim, siz nerden aliyorsunuz?