Hanimlar gecen ay esimle korunmqsiz iliski oldu cocuk yapmak istiyorduk bizim de tedaviyle oluyor cocugumuz ondan baslarsak 1.5 sene surer hemen hemen dedik fakat adetimden 4 gun once karnimin agrisiyla kan verdim hamilelikte bakildi 2.50 cikti yani negatif idrar testi de yaptim cikmadi fakat adet olamadim normalde gununde olan ben 4 gun gecti 🤦 kafamdaki ses susmuyor ya bi akil verin lutfen linclemeden