Kızlar 17 aylık kızımda 2 aydır atopik dermatit diye ugrastigimiz döküntüler vardı deri testi yapıldı alerjisi çıkmadı kan alındı ıgE değeri 60 ve altı olması gerekirken 1500 çıkmış birşeye alerji var mutlaka ancak neye nasıl çözüm bulurum bilemiyorum randevu 22 si başına gelen var mi