Malum havalar ısınmaya başladı. Biz aydında yaşıyoruz ve şu an ev sıcaklığı 26 derece. Sıcaktan uyaniyo 9 aylık bebeğim. Ama sadece zıbın ile yatırmaya da gönlüm razı olmuyo 🙄 siz nasıl giydiriyorsunuz hasta olur mu acaba üşütür mü diye de korkuyorum