Kargom geldi gömlek almıştım o kadar dandik ki anlatamam kumaşı kolları kısa geldi koltuk altı sökük başka yerinde de var yani lanet olshn ne biçim insnalar var ya kargo parasını da ben verdim iade işlemleri nasıl oluyor bı daha para falan ödemem gerekiyor mu kargocuya yani kuruş vermek istemiyorum okdar sinirliyim