Onlem botanika. .islak mendilinide onerebilirim. Fiyatlarida kalitesine gore cok cok uygun. Pisman olmayacagini dusunuyorum .kalinliga gelince onun icin bise diyemiyorum baska bezleri bu yinden irdelemedigim icin. Genede Kucuk bi paket al dene derim . Yoklukta slpy ve bebeland kullanmk zorunda kaldim isilik pisik oldu.