Benim 4 aylık bebeğim kabızdı 2 şey yaptım. 1 çok fazla kiraz yedim. 2 kimyon çayı içtim. Hangisi tetikledi bilmiyorum bir gün önce ağlayarak okunmayı unutmuş bebeğim ertesi gün 2 defa hiç hissetmeden yaptı kakasını ki bu arada biogaia falan da içiyor. Kaka yaparken çığlık atıp ağlıyordu hatta. İkisini de öneririm anlayacağız. Zaten kimyon çayını bebeğe bile verebilirsin demişti doktor tadı kötü diye ben içtim sadece