cinarcinar Herkese merhaba Bebeğim 4 ay 20 günlük Hala ince bir alt üstle yatırıyorum kayınvalidem ve anneme göre bu kadar küçük çocuk kısa yatamaz hasta olur Siz nasıl giydiriyorsunuz gece böyle söylendiği için devamlı tedirgin oluyorum üşür diye
duygu_Ln3 cinarcinar aman büyüklere göre üşür zaten hep çocuğuna göre hareket etmelisin bence benim kızım hiç sıcağı sevmez mesela dinlemem kimseyi yani 😊
Yesodiyorlar Sadece zıbınla yatıyor kısa kollu 😂 bide penye kundak o kadar ☺️ bebişleri soğuk değil sıcak hasta eder 💐 siz annesi olarak en iyisini bilirsiniz kafanız karışmasın 🥹
Kedici Yesodiyorlar eviniz kaç derece, biz de kısa kolluya geçmiştik de sonra üşüttük heralde, çok sancılı 3-4 gündür :( 1 hafta sonra 3 aylık olacağız
Yesodiyorlar Kedici evim 24-25 derecenin altına düşmüyor malesef sabah oğlumdan önce kalkıp odasının camını açıp derecesini düşüyorum :(
Hndealnathn Valla 27 aylık kızım hala evim geceleri serin oluyor i yuzden ince bir uzun alt ustle yatıyor üzerini zaten örtmüyor