duygu_Ln3 bazayi niye orda bırakıyim ay evde 😂😂 gündüz bazada yatıyor az uyuduğu için ve ben sürekli kontrol ediyorum iki kızım var biri 17 biri 3 aylık ikisininde odasını hazırladım ikisininde ayrı odası var ve sadece park beşik baza ve gardroplari var aynı marka aynı renk ikisininkide 😂😂 17 aylık olan gece kendi odasında yatıyor park beşikte gündüz baza da küçük olan gündüz kendi odasında bazada yatıyor gece park besikle bizim odamizda