Merhaba, bebeğimin dün sabahtan beri ara ara çıkıp inen ateşi var. Çıktığı dediğim 38 falan oluyor indiği de 37 lerde oluyor genelde. 37 den aşağı çok düşmüyor dünden beri. Şuan uyuyor fakat ateşi 38 derece olmuş. Normalde rahatsız olur uyanırdı calpol verirdim. Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum. Uyanmasını beklicem sanırım ama uyandırması mıyım? Vücudu biraz savaşsın da istiyorum ama 38 beni korkutuyor o yüzden hemen ilaç vermek istiyorum. 14 aylık bu arada pedifen de denedik ama calpol daha etkili oldu nedense. Pedifen 1 çay kaşığı yazıyordu bu aylar için o mu az geldi sizce? Bunu da öğrenmiş olayım