Selamlar ,
Bebeğim ilk ay 1 kilo almıştı gayet iyidi 2. Ay kontrolünde 500 grm aldığı ve alt sınırda kilo aldığını söyledi ebe . Ertesi gün doktora gittiğimizde 450 grm aldığını bir hafta sonra tekrar tartacağını ona göre mamayada başlayabileceğimizi söyledi . Bebeğimin çok kustuğunu söyledim bu bir haftada kusma sayılarını not etmemi istedi . Kaka testide yapıldı henüz sonuç çıkmadı mukuslu kaka yapıyor . Acaba alerjisi varda ondan mı kustuğu için kilo alamadı yoksa reflüsümü var ondan mı anlayamadım bir hafta geçmez şimdi ☹️