MerwrZeyneb ben kullanıyorum üzerinde 100 mg suya 1 tepeleme tatlı kaşığı yazıyor ama ben 50 mg suya yarım tatlı kaşığı koyuyorum 10 da yatacaksa saat 9 da yiyeceğinin içine katıp veriyorum. Sizin için erken değil mi biraz benimki 6.5 Aylık daha 6. Ayda başladım üzerinde 1. Haftadan itibaren verilebilir yazıyor ama sonuçta bitki çayı tabi geme de siz bilirsiniz bu arada su sıcak ılık soğuk fark etmiyor. Ben ılık yapıyorum