Merhaba anneler oğlum 3 aylık. Bir kaç zamandır biberonla iciremiyorum. Sütüm yetersiz olduğundan hem biberon hem mama ile besleniyordu. Fakat uzun zamandır biberonu reddediyor. Mama ile alakası yok bu arada anne sütünü dahi içmiyor biberonla memeden içiyor sadece. Ben Dr browns kullanıyorum biberon olarak. Önereceğiniz başka kabul edeceği biberon var mıdır? Bu durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir mi?