Nazifeumay 9. Ayda bıraktık mama meme şeklinde gidiyorduk yatmadan önce mama veriyordum uyanıkken emmiyordu çünkü rüya öğünü yapıyordum birde 8 de yatmışsa akşam 11-12 gibi emziriyordum ya da mama veriyordum değişiyordu gece kalkmıyordu kalkarsa da bir defa 3-4 arası kalkıyordu uyanmamaya başladı gece bir süre daha 12 de mama vermeye devam ettim kendisi uyanmadı takip ettim bir kaç gün sonra bende rahatsız etmedim acıkmadığı için besleyip mideyi rahatsız etmek istemedim gün içinde doyurucu beslerseniz uyumadan bir saat önce mama yerine irmikli meyveli falan muhallebi şeklinde kaşık mama yaparsanız daha doyurucu olur yavaş yavaş tok olduğu için kalkmaz kalktığı zamanlarda da gece beslenmesini kesmeye kararlıysanız eğer su dahi vermeden uyutmaya çalışın yoksa alışkanlık olur su içmeye kalkar bu seferde