Merhabalar bebeğim 15 günlük ve çok ıkınmaya başladı , öyle bir ıkınıyorki kıpkırmızı kesiliyor uykusunda ıkınıyor bazen , bazende ıkınırken ağlıyor kabız değil ilk günden beri büyüğünü gayet normal bir şekilde yapıyor küçüğünüde o şekilde emzirdikten sonra gazınıda çıkarıyorum , normalmi bu kadar ıkınması benmi telaş yapıyorum. ?