Didemmm Merhaba arkadaslar 🙋 benim dun 40im cikti doktor 40gun sonra gel dedi illa gitmek lazim mi ilk dogumumda gitmemistim bunda da gitmesem olur mu acaba 🤔 giden var mi niye cagiriyo acaba nasil bakiyo
Ayaz0608 Didemmm simir testi yapmıştı doktor bana kist varmı diye baktı rahîm duvarı kalınlaşması var mi falan diye bakıyor dikişlere bakıyor korunma yöntemi söylüyor bence gidilmesinde fayda var
Momofaboy Didemmm alttan rahime bakıyor toplanmış mı diye. Benim içerde dikişlerim vardı bebeğin yurttığı normalden sezayene döndü doğum dikiş yerini iç yara hattını kontrol etti birde.
Didemmm [bilinmeyen] alla alla genelde cagiriyolar 40 gunluk olunca hatta oglumda bende devlette sovum yaomistim cikis kagidinda bile yaziyodu ne zman gelmen gerektigi
Melike13 [bilinmeyen] ben duzceleyim cagsuda dogum yaptim ve bize herseyni verdiler bebegn ası kartı falan hatta komtrole gtmeyi unuttgmda beni arayp kalca ultrosnu istedklerni soylediler teysem duzce universitesnde dogum yapti ve beni arayip ogreniyor herseyi ne bi ilac ne bi burun aspiratoru hic bsey vermemslr onada sdce 3 gun snra isitme testne gel demisler o kadr