Merhaba 2ay 13 günlük kızım var 38.gününde kolik bir bebek olduğunu öğrendim. Piş piş sesleriyle kolik seslerle unutuyorum çok gazlı bi bebek. Emziriyorum kilosu yerinde ama duymuyo diyo herkes çok ağlıyo bebeğim günlük uykusu yok sadece gece uyuyo o kadar gündüz kesinlikle uyumuyo uyusada 10 dk 20 dk anca çok ağladığı içinde açlıktan diyolar ama kilosu yerinde. 7-8 gibi başlıyo her akşam ve çok zor uyutuyorum sizce neden ağlıyo hep bakkala bile gidemiyorum tek. Doymuyomu acaba?