Kızlar 6. Ayda yumurta verdiğimde kakasında kılcal kan gördük. Doktor 9. Aya kadar kesin demişti. 8.5 aylık oldu bebeğim, 1 haftadır veriyorum. Omlette yaptım haşladımda. Kan falan görmedim. Başka ne belirtisi olur acaba. Döküntü falan da olmadı . Kızamık aşısını hastanede yapmak gerekirmiş yumurta alerjisi varsa. Olurda anlamam diye korkuyorum. Ama herhangi bir şey olmadı yani. Hırıltı oldu ama o da geniz akıntısı var demişti doktor büyük ihtimalle ondan oldu. Bu alerji geçiyor mu zamanla, geçmişmidir bizimki