Merhabalar
kızım 2 gün sonra 3 aylık olacak inşaallah ama bizim bi sorunumuz var sizde ayni şeyleri yaşıyorsanız bnmle paylaşabilir misiniz nasıl çözümler uyguluyorsunuz
şöyle ki kızım evimizde çok mutlu rahat ve herşeyi düzenli ama ne zaman annemlere teyzemlere yada komşuma gitsem o melek gibi kız gidiyor bambaşka bir bebek geliyor susturulamayan bir ağlama krizi öyle ağlıyor ki 1 saat aralıksız hiç susmadan kaskatı kesiliyor
kızım resmen kendi evi hariç her evde mutsuz ve tabi bnden başkasının kucağına gidince de aynı sorunu yaşıyoruz
bu tür şeyleri yaşayan ve bi çözümü olan varsa bnmle paylaşabilir mi