merkursavascisi_06 teşekkür ederim canım yok valla dün hiçbir şeyi yoktu. Hava çok sıcaktı ilk kez heveslendim elbise giydirdim evde bir yarım saat dolasti sonra babası kapı önüne çıkardı ama sicakti yine tedbir amaçlı ayağına çorap altına tayt giydirdim elbisenin . Bugün sabah çocuk burun tikanikligiyla uyandi arkasından hapşırma burun akintisi ve sonra da öksürük başladı. Hayret ediyorum yani haziranin ortası olmuş kısa kollu giydirdim diye çocuk hasta oldu bir de komşum da demez mi sen çocuğu birden açtın hemen açmayacaktin diyor sanki mart nisan ayındayız neden hep anneler suçlanıyor anlamıyorum