2 aydır çekiyoruz aynı sorunu. Dün doktorumuz anne sütünden önce kullanılacak bir toz verdi. Birde mamaya katılacak bir toz. Fışkırır tarzda kusmamız oluyordu reflüymüş. Mamaya tozu kattığınızdan beri o kadar çok kusma olmadı. Sizde bir söyleyin isterseniz doktorunuza. Bebelac thickener diye bir şey..