Ess92 1 Yaşına girecek 2 haftaya hala kel. Kız bebek. 2 parça tüy gibi saçı var. Kayınvalidem kullandığım şampuanla ilgili olduğunu düşünüyor. E bebek in köpük şampuanını kullanıyorum. Alakası olabilir mi? Artık saçları çıkması gerekmez miydi? Bebeklerin saçını 0a ya da jilete vurmak saçları uzatıyor mu? Bilgisi olanlar yorum yazabilirse sevinirim. Artık bu duruma üzülmeye başladım :(((
Muzu_bicakla_soyan_kadin Ess92 instagramda takip ettiğim influencer bir anne var… kızı 2 buçuk yaşında hala saçı azıcık ve kısa. Tamamen genetik bence. Benm kızımda 3buçuk yaşında ama saçları yaşıtlarına göre kısa
Hale_hale Benim bebekken 1bucuk yaş civarı çıkmış. Tam tepede minik bi parca varmis dediginiz gibi. Şimdi de kizimin yenidogan saçları dökülüyor, o da benim gibii olur diye düşünüyorum. Saçsiz cocuk olmadina göre çıkar elbet. Endise etmeyinnn 🌸