Herkese merhabalar cok sevdığım bı kardeşim var. Eşinın atama ıslerı ıcın faaln sureklı bana ankaradayım dıye bakanlıga gıt gel ıslerını yaptırılar. Hep yaptım. Yok dılekce yaz biz bilmiyoruz. Eee fakulte mezunu bu oğretmen yok onu da yapmıyor. Neyse sureklı yap yap artık bı tesekkur bıle etmıyır eşi… Ramazan bayramında yanımdan ya geçtı meraba bıle yok ıyı bayramlar yok.. Benı arıyor sımdı sana mısafır r gelecez yatılı evrak takıp ıcın… Dayanamadım kardeşim e dedım kı benım yuzume bakmadı yanımdan gectı selam vermedı neyuzle dedım. İlkkez ama ya olur mu falan fılan dedı. İlkkez sana dedım hıc agzımı dahi açmadım su zamana kadar dedım.kardesımsın basımın ustunde yerın var ama bana allahın selamını vermeyen kısoyı geyırme dedım… Bugun sosyal medyasına mıllı eğitim bakanlıpı koymus. Yanı gelmısler. Bı akıl ara dıyor kardesını. Bı akıl da sana saygı duymuyana sen de duyma.. Bıraz moralım bozuldu kızlar… Bıkere hayır de senden kotüsü yok