Bebegımın dişeri 4,5 aylıkken cıkmaya basladı. Hiç fırcalamamıstm ilk cocugumdada oyle cok ozenmemıstım. Ona bısey olmamıstı. Ama ıkıncı bebegımın diş yapısı hassasmıs. Ondeki iki dişi çürümüş. Doktor kesınlıkle sekerlı gıdalar abur cubur wermemem gerektıgını soyledı. Tedavisidr yok. İki yasından sonra genel anestezıyle dolgu yapılabılır. İyi bakmazsan dişssiz kalır hastanelerde ugrasırsın dedı. Kucuck bebek nasıl fırcalanırkı denıyorum ama istemiyor. Misvak aldım o daha ıyı olur belkı diye ama agzını elleyınce anlıyor hemen. Sız nasıl fırcalıyorsunjz