incir-receli kızımın tişörtü. daha 2 kere giymişti. modelini falan çok beğeniyorum, bide önü düz beyaz evde giydirsem iyice perti çıkıcak. kollarına çamaşır suyu değdi, komple çamaşır suyuna yatırsam berbat olur mu sizce?
incir-receli egeninanns kalemlere baktım 30 lira falan, tişörtü 30 liraya almıstım zaten diye içimden kalem almak gelmedi 😂 masrafsız bi yöntem olsa daha iyi yoksa artık mecbur evde giydiririm
incir-receli Merve-miray evet bana da şeftali olur gibi geldi, önünde fuşya minnie mouse var sırıtmaz heralde 😂 yıpranır incelir mi acaba kumaş en çok onu merak ettim
Merve-miray incir-receli pembe beyaz gri çizgili badisi vardı kızımın. Önünde ki leke gitmiyor diye sinirlenip çamaşır suyuna ıslamıştım. Şeftali tonu olmuştu pembesi😁😁 incir-receli önünde fuşya minnie mouse var sırıtmaz heralde 😂 Sırıtmaz bence. Olmadı komple çamaşır suyuna ıslayın 😁
incir-receli silaa66 kalemler 30 liradan başlıyo tişörtü zaten 30 liraya almıstım o yüzden masrafsız birşeyler deniyim dedim 🙈
incir-receli Merve-miray ay deniycem o zaman ya çok merak ettim yarın yapıp atarım beklemede kalın çirkin olursa da evde giydirmeye devam ederim artık napalım 😂
Canyavrum incir-receli çamaşır suyunun kokusu ağır oluyor ve ki kokunun geçeceğini sanmıyorum.deneseniz bile giydirmeyin bence.
incir-receli Merve-miray ben hiç denemedim daha önce ama bi sokup cıkarırım bekletme yapmam elimde beyaz sabunla arındırıp makinaya atarım diye düşündüm hiç olmadı tişörtü atarız napalım 😂
incir-receli Merve-miray ay yok yapamadım 🥹 kardeşim doğum yaptı, dünde kızımın doğum gününü kutladık falan derken yoğun günler geçirdim valla ama sanırım evde böyle giydiricem etrafımdakiler kuması incelir yıpranır dedi hep 🥹
Nezzz_ incir-receli Çare deyince çaree gelmezz ağlamaktaannn diye arkada bir fon müziği oluştu bende 🥺😂😂 Kumaş boyası ne kadar bilmiyorumda onunla veya oraya minik minik el becerin varsa kumaşlar için işleme desenler satılıyor hazır çicek vs. gibi onları koyabilirsin tatlı durur ☺️
incir-receli Nezzz_ tişörtü 30 liraya aldım o yüzden masraf etmek istemedim 😂 işleme yapamam çünkü önü desenli zaten bide kolunun hem önü hem arkasında var garip durur evde böyle giydiricem artık pek belli olmuyo sayılır zaten teşekkür ederim 🌸