deryaulusoy Kızlar hamileyim oğlum 14 aylık. Bazı doktorlar emzirmeyi bırakmam gerektiğini söylüyor. Bazıları da devam edebilirsin diyor. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu😫
Minnosannesiii deryaulusoy 14 aylıkken isteğimle hamile kaldım 3 ay emzirdim doktorum 6 aya kadar izin vermişti ama ben kendim kestim Cünkü sürekli sabah akşam sadece emiyordu çok bunalmıştım
Bebegim_28 deryaulusoy ben emzirme bir problem olmuyor diye biliyorum sadece olan anneye oluyor çünkü hem anne karnında ki bebek hem emen bebek anneden alıyor ve anne çöküyor demişti bi dr öyle izlemiştim yani, siz yine de doktorunuz ne diyorsa onu yapın
elek01 deryaulusoy benimde kuzenim e böyle olmuştu doktor hamileliğin 5. Ayına kadar emzirebilirsin demişti
deryaulusoy Bebegim_28 aynen benm doktorumda onu dedi. Ama bazı doktorlarda bir an önce bırak diyor. Kafam karıştı a Minnosannesiii çok zor oldu mu kesmek memeden. Çünkü benimkisi de sürekli sabah akşam emmek istiyor. Ya da önereceğin bir yöntem var mı
Minnosannesiii deryaulusoy salça sürdüm uf olmuş dedim herkes yok travma bişeyler bişeyler yazdı ama napayım başka türlü imkansızdı tek günde bıraktı çok şükür ondan beridir gece uykuları da düzeldi
sahranur Kademeli olarak kesmek en iyisi hem senin sütün yavaş yavaş azalır mastit olmazsın inşallah hemde bebek zorlanmaz. Ben 3 ay emzirdim sonra baktım mide bulantısından aç kalıyorum karnımdaki de beslenemeyecek diye kestim artık