Gecen hafta spiral taktırdım kanamam cok oldu diye doktora gittim neyse bakti falan normal yerinde dedi simdi de aynayla bakarken ipini görüyorum elinle kontrol edebilirsin diye okudum bi yerde oyle yapamam ama aynayla bakinca ipi goruddum icerde sizinde görünüyor mu bende mi sorun var anlamadım yani doktor gayet yerinde dedi