Esdoel 5 tane marka denedim hepsinde de sürüp dışarı çıktığımda sanki yüzümü yıkamış gibi terliyorum güneş kremini sürmeden önce nemlendirici sürmeyi de bıraktım ama yine aynı bunun sebebi ne bilen var mı ?
Poncikbirii Esdoel ben normalde de çok terleyen beyaz tenli biriyim sıcakta asla güneş kremi dayanmaz sipir spirt ter olur sürmüyorum o yüzden 😩
tosbiksmoms Esdoel bende öyleyim bazen şaşırıyorum insanın yuzu bu kadar terler mi diye başka hiçbir yerim terlemez ama sıcakta yüzüm terliyor beyaz tenliyim. Güneş kremini ha sürmüşüm ha sürmemişim.
merkursavascisi_06 Esdoel of sormayın aynı ben. Bir de güneş kremi kaç kez sürsem de işe yaramıyo yanmak yerine kızarıyorum kırmızı noktalar oluyı ellerimde yüzümde tüp patlamış gibi kırmızılık oluyo ne yapıcamı şaşırdım
Esdoel Poncikbirii ay aynı ben işte beyaz tenliyim hafif cillerim var kışın yok olur yazın çıkar bu zamana kadar kullanmadım hiç aldım şimdi Allah’ım dışarı çıktığımda anda su gibi oluyorum elimde peceteyle geziyorum bide terleyince nasıl parlıyor krem