Seydaaa5 Kızlar kızım az grip geniz akıntısından dolayı öksürüğü var bende sarımsak zeytinyağı kürü yaptım uyuttum ama yanlız çok fazla terliyor sanırım bu kürden dolayı mı terliyor ?
merveiyd jap Merhaba tam olarak nasıl yapıyorsunuz? Sarımsakları doğrayayım mı yoksa eziciden ezeyim mi? Bi de şu an hazırlasam ne zaman sürebilirim? Bebeğim 7 aylık
jap Seydaaa5 tabi ki yıllardır yapıyorum dedim ya :) en ufak hastalık belirtisi göreyim hemen sürerim ve hasta olmadan toparlar
jap merveiyd minik rendeyle redeleyip üzerini parmak geçecek kadar zeytinyağı ekliyorum. Kapaklı bi kapta bikaç saat bekletip kullanıyorum. Öğlen yapsan akşam yatarken sürersin ayağına.