Kavunicibalik ozlemky emziriyorsanız memede uyuyacak -ki en doğal olanı da bu zaten- eğer emzirmiyorsanız o daha kolay alışacak zaten. bir şekilde uyumanın yolunu birlikte bulacaksınız 😊