Kızlar bebeğim 5 aylık hep emerek uyudu ama artık onu bırakıp dışarı çıkmam falan çok zor oldu bide en geç 20.30 da uyuyor anneme bıraktım az işim vardı bırakın evi mahalleyi ayağa kaldırmış 3-4 aya da işe başlıcam onu öyle görünce çok üzüldüm bu alışkanlıktan nasıl vazgeçirebilirim acaba nolur yardım edin 🙏🏻